tlööött

Gud vad jag längtar tillbaka till Öland!!!
Jim och jag åker dit den 17 juni och ska spenderra hela tre veckor där...
ska bli skönt att få komma bort lite...

den som väntar på nåt gott väntar ALLTID för länge  ;)
om inte annat så känns det så just nu... hehe

har väl egentligen inget vettigt att skriva om...
e på nåt underligtvis tom i huvvet även om det snurrar som fan...

just nu vill jag bara finna min inre frid... komma in i min positiva lunk...
 för i mitt huvve e det mesta just nu negativt... men skam den som ger sig!!!

Imorn ska jag till frissan... det ska bli lite skönt, låta någon ta hand om mitt kallufs, kanske till och med få ording på det.

Det ska bli kul på lördag för då kommer Lina hit och vi ska käka god (förhoppningsvis) middag, fixa iordning oss och göra stan osäker... like the old times ;)



Får ta morgondagen, efter klippningen, och städa upp här lite...
dammsuga kanske? fast jag får "sno" tillbaka våran dammsugare från Carro...
hon har fått låna den ett tag...

Nu sitter jag och väntar på att Jim ska komma hem... han har med sig mat,
skulle egentligen ätit lax med pasta och spenat... men laxen får ligga i kylen tills imorn, så får vi äta den då istället...
Har inte haft en helt hundra dag .. så...

Åh nu tror jag att han kommer... weeho, har längtat efter honom hela dagen!
Det va han=)

nu återvänder jag till lägenheten å till min älskade!!

knus och kus på er


Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback