yeeeess!!!

idag har jag fått en ny data=)
min älskling fixa en ny till mig då han "tappa" den gammla i trapphuset...
Å den e jätte fin den nya datan, slimad variant, tydligen bara vart ute på marknaden i 2veckor... hihi
samsung x460 heter den... sååå jävla snygg dåra! ;)

har även haft en underbar dag i stan med emmi.. fick kolla på deras nya lägenhet oxå, så jävla fin va! som en dröm!=)
tror de kommer trivas som bara den där... å nemo med för den delen... hihi har har en mkt större yta att springa på nu.
som vanligt blev de en fika i haga, på vårt nya stammisfik...
Hitta sedan presenter till Alvin (med ett nytt smeknamn, ala ikka : Avve)
han fyller ett år nu den 20 maj...
Tänk att de redan gott ett ÅR!!!!
Ska faktiskt åka till Kba å träffa dem i morn... ska bli så mysigt, nu va det ett tag sen vi sågs igen...
då blir de säkert en fika på kungsmässan som vi brukar göra...
å sen blir de la en massa skvaller till prat ;)
 kan man få det bättre??? hihi

nä.. ville bara ge er en snabbis... nu ska jag jag gå å lägga mig, e verkligen jätte trött

Kössen på er!

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback