FREDAG!!!

Jag tror inte att de e någon som har missat att det är Fredag idag! Det har iaf inte jag.
Har redan hunnit trycka i mig två öl.
Och jag har varit hos Rolf (min försteskötare på PMH)... alltid lika skoj att gå dit för han är alltid nöjd med mig, får alltid jätte mycket beröm över det jobb jag gör med mig själv.
Det var extra roligt idag eftersom vi inte setts på över en månad... Så jag hade massor att berätta om barcelona och födelsedag...
Sedan gjick jag hem därifrån, vilket kanske är en knapp halvmil...
Alltid skönt att få gå... förr gick jag alltid promenader på cirkus 2 timmar... Det var när jag och Lina bodde ihop.
Inte så kul att gå två timmar själv... så  därför går jag inte så jätte ofta promenader längre.
Men jag får passa på då tillfällen ges, exempelvis att gå hem från PMH (psykriatiska motagningan Hisingen)
Och Med grym musik i öronen går denna promendad riktigt fort. =)

När jag väl kom hem satte jag igång med städningen... Köker är redan klart, så där behövde jag inte göra mycket.
Har hittat mina jul-köks-gardiner nu och de hänger på tork så de blir uppsatta imorn.
Vardagsrummet är helt klart, jätte mysigt hör hemma nu.
Jim blev jätte glad när han kom hem... han älskar ju Julen, så då är det skoj att pynta bara för hans skull..
För er som inte vet: så gillar jag inte julen alls... (vilket jag säkert kommer berätta om längre fram)
Men jag försöker se det positivt även om inte mina erfarenheter är positiva kring julen. Ju mer det närmar sig julafton ju mer ångest får jag... men som sagt, jag ska verkligen försöka se Julen som något positivt...
Jag lever ett helt annat liv nu än vad jag har gjort. Och jag har bara bra och människor jag gillar runt om mig nu.

Idag ska vi ner till lokalpuben, Adas, med några av Jims arbetskamrater... vi ska käka lite där å ta nån öl...
Detta ska bli jätte trevligt. 

Och imorgon ska jag hämta min kära kusin vid halv 10
Vi ska baka lussekatter och bara ha det mysigt =)
På kvällen kommer Jonathan hit... så Lördagen kommer bli en helt underbar dag
Vi ska dricka magaritas och spela spel, tror jag, Band hero.

Nu sitter jag mest och väntar på att tiden ska gå...
Ska nog jobba lite med Julkortet som jag ska skicka ut till mina kompisar.
Det börjar se riktigt fint ut... nästan lite proffsigt ;)
Kanske lägger ut ett förslag längre fram... kanske efter vi skickat iväg det.
Ni som får det kommer inte tro att jag har gjort det helt själv... tror jag iaf.. hehe, jag kanske har för höga tankar om mig själv just nu :P

Ha en trevlig helg mina kära läsare!
Och glad första ADVENT!!!!
Puss

Mina kommentarer
Mel säger:

Tufft! Du e bra! Å d va helt rätt =) Vill du ha Wave? Om du vet vad d e :-) Julen e överskattad btw :P Me don´t like.

2009-11-27 @ 18:04:40
URL: http://www.melodyy.se
Emelie säger:

Uuuuuuuuuppdatera ;)

2009-12-01 @ 13:22:20
URL: http://emeliesmatdagbok.blogg.se/
Louise säger:

Håller med föregående talare! Uppdatera bitte!

2009-12-03 @ 15:26:30
URL: http://zazoula.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback