Fredagsmys?

Det blir verkligen fredagsmys idag!
Jag och mina älskade vänner ska gå på bio, och innan där ska vi ta en vinare.
De ska bli otroligt roligt.
Vi ska se:


Det ska bli grymt roligt!
Har saknat mina vänner och jag har framförallt Nettiz-abstinens

Hon får mig alltid på bra humör, och jag kan känna det om vi inte har pratat på länge så kan man bli lite deppig.
Hon är helt underbar!!! precis som alla min närmaste vänner är!!!♥ och ni vet vilka ni är ;)

Och Louise har jag pratat med massa på msn nu de senaste timmarna och hon har fått mitt humör att sprudla =)

Vi har bildat 3 klubbar som bara vi två får vara med i;

  1. vem-som- har-mest-och-längst-hår-på-benen-efter-en-månads-orakning.
  2. Bara använda Q istället för K, Kul=Qul
  3. Äcqel-bajs-qlubben ;)

Även jag kan vara otroligt barnslig och jag tycker det känns helt underbart att jag har vänner att vara det med!
Jag och Louise har även bokat att vi ska göra en dans (och lära oss sången) till denna:



Vi ska framföra denna Nästa Jul för då firar vi tillsammans nästa gång.

Som många av mina vänner vet har jag adoptera familjen Brynielsson till min  "nya" familj.
Nu när jag inte har någon levande närvarande familj kvar så får man skaffa sig en egen ;)
Så de blir i framtiden varannan jul hos dem och varannan hos jims mamma tils man får en egna barn å blir en hel familj själva...
Fast jag kommer nog fortfarnde vilja fira Jul med Familjen Brynielsson även då...
De har gett mig den bästa julen någonsin i mit liv förra julen!
Och jag hatar julen av många anledningar.

Jag längtar redan till nästa Jul då jag och Louise ska uppträda! Fy tusan vad skoj det ska bli ;)
Och då hoppas jag på att de finns små knoddar med oxå... Jag hoppas på att Nettiz/Louise eller Thord (deras storebror) har skaffat sig småttingar då... så jag kan bli Bäste moster Eller Lektant.

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag kan raka benen inför våran tävling jag å Louise har...
sen ska jag sminka mig och försöka göra mig lagom fin till ikväll ;)

Oj vad skoj de ska bli! =)
Fredagsmys alabama! :D

Mysiga-pussar på er alla


Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback