Helgen

Denna helgen är det Första Advent... för er som har missat detta :P
Jag brukar tycka det är mysigt med advent, man tänder mycket ljus och man myser som bara den.
Men denna advent kommer bli ännu mysigare!
För min älskade kusin Alexandra kommer hit på lördagen och sedan sover hon här till Söndag.
Det ska bli så otroligt roligt.

Hon är en ganska så "ny-funnen" kusin... vi har inte känt varandra hela våra liv, utan nu bara de senaste åren.
Men vi har fått en sådan bra kontakt... och det känns helt underbart!
Jag har, nästan, ingen som hellst kontakt med min biologiska släkt... förutom Alexandra.
Vissat jag pratar lite med min ena moster lite smått då och då... men Alexandra är någon som jag verkligen vill ha i mitt liv. Hon är en helt underbar person!






Det ska bli så otroligt roligt att få träffa henne igen... har inte sett henne på dryga halvåret.
Så denna helgen blir mycket speciell för mig!
Vi ska kanske försöka oss på att göra knäck och lussekatter...
Förra året när jag gjorde knäck så blev de riktigt misslyckat, så vi får hoppas att de blir bättre detta året ;)
Å sen e det första gången sen jag var liten som de blir bakning av lussekatter i så fall... men de ska bli spännade =)

Jag längtar så till Lördag =)
Vill att tiden ska gå fort fort fort!

Ses på Lördag min kära kusin!
Åh vad skoj de ska bli =)

Puss

 


Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback