Imorgon ska jag:

  • Gå upp klockan 7.00
  • Ringa Hematologen varje hel och halv timme tills jag får svar
    (de svarar tydligen inte på mail, inte heller i telefon och ringer inte upp trots att man lämnat medelnade)
  • Äta frukost
  • Göra "lyx-morgon-kaffe" (brygga en eller två koppar kaffe istället för att ta snabb-kaffe)
  • Städa köket grundligt (har inte städat det sen min födelsedag, så nu e de dags)
  • Städa resterande av lägenheten, som jag låtit förfalla
  • Tvätta en maskin av mina otroligt smutsiga kläder
  • Lägga in de rena kläderna i gaderoben
  • Duscha
  • Göra fin inför Jim
  • Laga en av Jims favoriträtter.
  • Ha Fredags MYS!

Jag hoppas verkligen att jag orkar göra allt detta imorn... det är iaf mitt mål! =)

Annat som jag vill göra är att ta med Olivia och bada i helgen, om nu Jonathan har Olivia i helgen.
Hon har verkligen fastnat i mitt hjärta och jag kan längta efter att få lov att vara barnvakt till henne igen ♥


Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback