Ont

Inatt har jag inte sovit alls bra... känns som jag knappt sovit överhuvud taget.
Det började igår kväll... ont i höger öga.
Jag tänkte att jag skulle vänta ut det... ibland kan jag få ont i ögat, de känns som någon kramar min ögonglob, ett tryck runt ögat... men de brukar gå över...
Igår blev de istället värre... även vänster öga börja göra ont.
så jag tänkte, de blir nog bättre om jag får sova... vakna flera gånger i natt för att det värkte i ögonen och det enda som hjälpte lite var att trycka på ögonen.
Imorse fick Jim ge mig en ipren för att jag skulle få sova lite....
Jag vaknade av att Emelie ringer mig kl 12... hade inte tänkt sova så länge, men de gjorde jag visst.
Jag har fortfarande ont i ögonen... och blir de inte bättre så tror jag att jag måste gå till läkaren...
Känns inte allt för bra att gå runt och ha ont i ögonen... det kan juh vara nåt som inte stämmer..
lr uppenbarligen är det nåt som inte stämmer eftersom jag har ont.
Men jag drar mig ändå gå till läkaren, man blir inte precis bra behandlad där... de vet inget om bemötande!
Och jag kommer säkert få höra att jag inte alls har ont i ögonen, utan att jag bara tar upp deras dyrbara tid... det är det jag brukar få höra när jag går till läkaren.
de tror inte på mig... jag undrar varför det är så?
Ser jag ut som nån hypokondriker?
Vilket fall som helst, blir de inte bättre måste jag kolla upp det.
Jag hoppas på att de går över till ikväll.
För ikväll ska jag, tillsammans med mina underbara vänner, kolla på Tramsgänget och deras nya föreställning Fredagen den 13:de,  En skräck komedi.
Det ska bli skoj! =)

puss

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback