pust

Idag hade jag tänkt göra massa...
men allt sket sig när jag kom hem efter att ha varit och fikat med Jenny...
Flashbacks och de snurrar som fan om allt i huvudet igen...
och jag känner mig ledsen och vill gråta... men inga tårar kommer...
Jag har försökt spela på Ps3:an för att få bort alla tankar... men de hjälpte inte, och nu känner jag mig jätte sömnig och vill gå och lägga mig.
Men det kan jag inte göra för jag vill sova inatt.
Imorgon vill jag vara pigg, ska träffa en gammal klasskamrat från usk-utbildning. och det ska bli riktigt skoj... så imorn hoppas jag på en bra dag! =)

Igår var jag i Halmstad och kolla min tand...
Har fått en fistelgång i tandköttet runt den tanden, och det va inte så bra...
Jag fråga om jag kunde göra nåt för att ta bort den... men jag kunde inte göra så mycket mer än vad jag gör redan nu.
Fick tips om en bättre tandtråd som jag kan använda till just den tanden... så jag får bort inflammationen som har uppkommit pga fisteln.
Om jag inte sköter det bra finns de en risk att mitt tandkött spricker vid tanden vilket kan leda till fula ärr eller att inflamationen går ner i skruven som kan leda till att de blir tvugna att ta bort min tand.
Detta vill jag INTE!!!!!! 

Roadtripen dit och hem med Emmi var absolut det bästa!
Vi hade riktigt skoj och hela vägen hem fick bilen höra våra ljuvliga stämmor till musiken.
SÅ himla roligt! =)
Detta måste göras om nån gång snart igen... nästa gång kan vi hoppa tandläkaren bara ;)

Längtar redan tills jag ska få lägga mig i sängen... vill som sagt bara dra täcket över huvvet å gå i ide ett tag nu..
Kanske mår dåligt oxå för att julen närmar sig... och jag känner pressen över att göra fint här hemma
vill ju ha adventsmys på söndag... så jag får Julstäda på hela fredagen!... fufan
kan man få gå i ide ist över denna tiden?
allt kring jul känns jobbigt just nu... har inga pengar så jag kan köpa julklappar till dem som jag vill köpa till...
måste betala min skuld på csn på 1700 å de e dem pengarna som blir över från soc när alla räkningar e betalda... så på mitt konto kommer de stå 0 kr hela december...
känns inte alls skoj!
Fyfan jag hatar verkligen det här!
Kan jag bara inte få vinna på lotto å bli svinrik så kunde jag visa min uppskattning till alla i min omgivning.
fast hur ska jag kunna vinna på lotto om jag inte spelar???

Önska jag var fullt arbetsförd så jag kunde ha lite pengar över... spara och unna mig saker på riktigt utan att få dåligt samvete varje gång...
en latte= dåligt samvete
en lunch= dåligt samvete
köpa kläder= extremt dåligt samvete

Just nu i denna stund känns allt åt helvete när de gäller pengar!

Nä, jag får bli en känd foskare som vinner nobelpriset...
lr bara råka snubbla över en väska med pengar som ingen vill ha... det hade vart nåt! =)

jaja.. nu ska jag drömma mig bort i drömvärlden.
Puss på er


Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback