roadtrip

Helgen har varit helt underbar.
Bion var jätte häftig... fick typ den känsla som att detta är den nya bio grejen och om kanske 20-30 så är alla biofilmer på detta vis... 3D asså
Det kommer nog komma kommentarer från sina framtida barn om att Jag å mina vänner är jätte gammla som va med om den"första" 3d filmen på bio och vi skulle berätta hur häftigt och läskigt detta var kommer väl vi bli bemötta med skratt.
Nästan som när man hör talas om de första rörliga biofilmen där ett tåg kom rusandes "mot" tittarna och de blev så rädda att de börjar springa ut ur bion...
Detta skrattar vi åt idag... men då va ju det en revolution som samtidgt va häftig och läbbig.

Oliva kom hit i Lördags och vi hade det jätte mysigt... hon har börjat bli lite trottsig nu dock...
Jag tror dock att de beror på att hon kanske inte mår så jätte bra psykiskt... har bara fått den känslan, jag hoppas dock att den inte stämmer.
Vad jag har förstått så har hon fått mycke förtroende för mig, så om hon skulle må dåligt så kommer hon nog berätta det för mig ganska så snart.
Hon har redan anförtrott mig om en sak, som jag faktiskt inte ska ta upp här, för det är faktiskt väldans hemskt... och har lite med min bakgrund att göra...
Och som många vuxna som inte tror på barnet när de berättar de sakar som kanske inte är helt rätt gentemot henne, för de tror att barnen hittar på eller överdriver.
Men hon har iaf sagt det i förtroende till mig... och jag tänker tro på hennes ord... för jag, om nån, vet hur det känns när vuxna inte tror en.

Idag ska jag och Emmi åka till Halmstad.
Varför?
Jag har ett tandinplantat som de ska kolla hur de sitter och om allt är bra osv.
Så jag har tvingat med mig Emmi för det är inte kul att behöva köra så långt själv... och denna undersökningen kommer väl ta 10 minuter... så de e typ 2 timmar bilfärd dit och två timmar hem
Och har man trevligt sällskap så kan de inte annat bli en super duper =)

Nu ska jag hitta några rena kläder att ta på mig... och kolla om jag fått nån trevlig post.

regniga pussar på er =) hihi

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback