Samtal

Idag har jag fått svar från Hematologen...
Jag kommer tyvärr inte kunna göra min arbetsträning där.
De har precis flyttat till ett nytt hus där de har mer vårdplatsen men mindre personal... de har även anställningsstopp så om någon är sjuk eller går på ledighet så kan de inte ta in någon ny personal.
När jag pratade med henne verkade det som att hon villa ha mig där, och hon tyckte jag skulle återkomma när jag va fullt arbetsförd.
Personalen är redan så pressad som det är nu och hon kan inte erbjuda en bra arbetsträning.
Vilket jag mkt väl kan förstå.
Anledningen till att jag inte fått nåt svar från henne innan är för att hon har kollat upp hur det ligger till med just arbetsträning och hur det skulle funka på hennes arbetsplats.
Jag uppskattar verkligen att hon har laggt tid på att ta reda på om det va möjligt för mig att vara där. Och jag uppskattar hennes ärlighet.

Det känns visserligen jätte tråkigt att jag inte kan vara där... men de va ganska så väntat i dessa tider som är nu.
Jag får helt enkelt fortsätta att kämpa... jag kan ju testa på nevrologen oxå... vem vet de kanske har mer resuser där ;)
Ja man får juh inte reda på det om man inte testar.
Vårdenhetschefen på nevrologen återkommer den 23 november, så då ska jag allt ta å ringa redan 7.30 :D

Blev lite piggare nu, lite mer allert... men jag ska nog ändå bara ta det lugnt idag så jag kanske kan plocka lite imorn... e fortfarande väldigt trött i huvudet. Blir nog tidig sänggående ikväll.

Längtar tills imorn när jag ska få ha Olivia! =)

Ni får hålla tummarna för mig att jag kan arbetsträna på nevrologen!!! ;)

pöss

Mina kommentarer
Malin säger:

Fan! Vad tråkigt!! Men som sagt, det är ju bättre att få ett klart besked än att behöva gå och vänta! Och du har ju varit superduktig som tagit tag i det helt själv! Kram söta svägerska!

2009-11-20 @ 13:22:00
URL: http://lifeofmalina.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback