slippa...

Jag har inte kunnat ringa en andra gång till nevrologen...
Fick ångest som jag istället fick kämpa bort...
Istället för att ta lugnande så satt jag mig och spelade på ps3:an.
Har införskaffat ett nytt spel, nämligen the simpson... vilket fick mig på andra tankar.
Jag har spelat från strax efter 13 tills typ 18... hela fem timmar.
Nu sitter jag å kollar på Beck; mannen utan ansikte.
Det är skönt att ta till andra medel, när det snurrar för mycket tankar, än lugnande... Jag gillar inte att behöva ta lugnande.... slipper hellst det.
Nu är jag helt slut... trött som en bäver.
Kan väl inte påstå att dagen vart så jobbig egentligen, jämfört med andra dagar då jag faktiskt gör fysiska grejer... men jag måste ändå säga att dagen har varit oerhört krävande psykiskt.
så nu e de skönt att bara sitta å inte göra nåt, låta ögonen vila på tv:n där en välkänd film visas...
sen ska de allt bli riktigt skönt att krypa ner i sängen... alla tankar i huvudet har gjort att jag har huvudvärk.

Vad får dig att koppla av efter en jobbig dag?

trötta kramar

Mina kommentarer
Malin säger:

Att Jonas kommer hem och ger mig lite förankring i verkligheten! Skönt att höra vad som händer på utsidan medan man sitter inomhus och har tråkigt!



Puss!

2009-11-18 @ 22:59:22
URL: http://lifeofmalina.blogg.se/
Louise säger:

äter choklad..

2009-11-19 @ 12:11:28
URL: http://zazoula.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback