sömnlös

Nu har jag legat vaken i timmar utan att kunna somna om.
Fan vad detta är jobbigt....
Tankarna spinner loss som bara tusan... tänker på allt och ingenting.
Försöker att inte tänka på nåt men det går fan inte.
tänker på allt jag ska göra imorn,
på mina tidigare inlägg, på mina framtida inlägg...
På jobb, skola, hus, barn, djur, framtid, dåtid, nutid.
Allt som ett enda vimel... och helt allt på en gång oxå!
ena tanken över den andra!

Nu ska jag se om jag kan försöka somna igen... *Suck*
ännu en sömnlös natt! och grannarna som skriker till ibland gör saken inte lättare precis!

Ska sätta på pluto på dvd:n i sovrummet och göra ett nytt försök!

Vad gör du när du vaknar mitt i natten och kan inte somna om?

trötta men sömnlösa kramar till er

Mina kommentarer
Mel säger:

Ja finns i sjön e ju alltid kul, och man kan vara många som spelar, den som har messt par får väl potten på 10 miljoner?! Hehe.. Trevlig blogg! Läsvärd. Ska lägga till den så att jag kommer ihåg att återkomma :-)

2009-11-20 @ 08:45:30
URL: http://www.melodyy.se
Malin säger:

Jag brukar inte göra så mycket faktiskt... Ligger och vrider och vänder mig tills jag till slut somnar.. Skitjobbigt!

2009-11-20 @ 10:49:46
URL: http://lifeofmalina.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback