Trött

Jag har mer eller mindre legat vaken halva natten,
Jag somnade vid 10 och vaknade klockan 1 och låg vaken till halv 4
Somnade om för att vakna igen kl 5 för att sedan somna om.
När klockan ringde 6.45, som jag tänkte gå upp, var jag alldeles för trött... så jag försökte sova vidare istället.
Nu är jag öppe för jag inte kunde sova längre än till 8.30.
suck a duck

Mina planer för idag får jag skuta upp till Måndag... jag är helt slut i huvvet efter alla snurrande tankar i natt.
Det jag ska göra nu är att äta frukost och dricka snabbkaffe... orkar inte ens göra riktigt kaffe.

Nåt som är positivt är att jag iaf ska få vara barnvakt till Olivia ♥
Det ska bli skoj =)

Nu blir käk, kaffe och Efter 10.

På återseende! Puss

Mina kommentarer
jana säger:

hej! halkade in på din sida precis då jag googlade. skummat igenom en del av det du skriver och kände igen mig i mycket tyvärr. framförallt att stånga pannan blodig då man försöker fast man inte orkar/kan. undrar bara om du har fått ngn diagnos. kram ifrån mig.

2009-11-20 @ 15:00:17

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback