upptagen...

Har egentligen massor att blogga om... har varit med om en massa idag.
Har varit hos Hisingsslussen på förmiddagen och Tomas på eftermidagen.
Det gick förvånadsvärt bra hos bägge.
Min handläggare på hisingsslussen ska ringa till olika äldreboende här i Lundby... det finns en dryga fem st här, så nånstans borde jag få en plats kan man tycka.
Idag hos Tomas prata vi inte om jobbiga saker alls... så denna dagen har vart bättre än på länge...

Så vad har jag gjort istället för att blogga?

Jo jag håller på att göra Julkort som vi ska skicka ut till våra vänner.
Jag kombinerar de tre olika foto pogramen jag har... så i år kommer det bli asa snyggt!
Har jobbat med att göra ett snölandskap med en gran i...
planen är oxå att jag ska infoga foton på oss oxå... men att bara fixa detta med granen har tagit hela dagen
Har ännu inte lärt mig det nya pogramet helt än, så de e ju massa lek tills man kommer fram till de man vill ha.

Nu är jag så in i bombens trött så jag tänkte faktiskt gå och lägga mig redan nu.

Sössa gött alla!

Puss


Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback