Avledande...

Idag har jag inte haft en helt hundra dag... mycke tankar om mammas begravning, som var den 31 maj 2006.
Igår fick jag bilder från begravningen av Malin Johansson som hon letat upp till mig...
Vet inte hur jag ska beskriva hur de kändes att se på bilderna, på ett sett va det som att jag steg tillbaka i tiden och stog framför mammas kista igen... men samtidigt va de "skönt" att se dem eftersom jag själv inte har några bilder från den dagen.

För att avleda mina tankar och mitt mående har jag försökt att fixa mera med bloggen...
Finns en massa man kan göra och tack vare Designa Din Blogg har fått min blogg mer åt de hållet jag vill ha den.
Jag har lite mer grejer jag vill försöka mig på... och kanske, en dag, även jag förstår mig på det tackvare denna sidan.

Imorn ska jag till Tomas igen.
Förra veckan trodde jag inte alls att de skulle bli så jobbigt som det blev. Från att komma dit, glad som en lärka gick jag med tunga steg hem, då vi pratat om jobbiga grejer.
Tomas fråga mig vad jag skulle säga till Arne om han satt i samma rum som jag, och hur jag skulle reagera.
Jag visste inte alls hur jag skulle reagera... ilska kanske.
Men ilska är något som jag inte fått visa, något som jag har svårt att visa.
Vilket Tomas vill att jag ska lära mig visa och lära mig handskas med den istället för att få ångest.
Jag hoppas att jag en dag ska kunna klara av även detta, för jag vet att de kommer leda till ett mer harmoniskt liv för mig.

Nu ska jag kolla på en film och bara låta hjärnan slappna av lite... gått åt mycket tankekraft idag för att förstå hur jag skulle göra grejerna jag gjort på bloggen ;)


Sössa gött sen
och
Puss

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback