Födelsedagen!

Jag vill bara ge en snabb uppdatering om igår=)

Igår var min födelsedag... och det var den bästa födelsedag jag någonsin haft!
Glädje rakt igenom, inget kort från Arne... och Jag var många gånger nära till tårar, glädjetårar.
Helt underbart!=)
Min moster Gittan, som bor i Danmark, ringde och gratta mig... henne har jag inte pratat med sedan mamma dog... det är 3,5 år sen.
"hej älskling!Grattis!, hur har du det?"
Efter vi laggt på va jag så nära att börja böla, böla av glädje.
Jag blev så rörd av att hon ringde mig...
tredje gången jag fick kämpa emot tårarna var när de sjöng för mig, ja må du leva och Jim höll ett tal till mig.
då var jag tvungen att kämpa bort trårarna, fast jag tror att en lyckades smita ut iaf.

Min födelsedag blev så lyckad!
Och kycklingsalladen räckte och blev över. ;)

Jag är så glad att jag har så underbara vänner i mitt liv! Vänner som jag älskar och som älskar mig! Kan man ha det bättre?
Jag tackar er innerligt för att ni gjorde min födelsedag till den bästa i mitt liv!!! =)
Ni är bäst!!!
Tack för att ni finns!!!

Nu ska jag kolla på tv och jag återkommer med bilder en annan dag ;)
strax ska jag sova... zzzz

sössa gött alla =)


Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback