Glad

Tack min underbara Emmi för att du hjälpte mig med texten!!!
Jag tycker själv att de blev as bra!!!




Förutom Emmis hjälp med texten har jag fixat allt själv. Jag är evigt tacksam för att Emmi hjälpte mig med texten då jag inte förstog nåt av vad som stog på alla hjälpsidor.

är jätte glad för att jag äntligen har fått ordning på min blogg...
det har vart en lång resa till detnna;
Min svägeska vann en bloggdesigne som hon valde att ge mig, med denna blev inte av
Jag har kontaktat diverse andra bloggdesigers för att de skulle fixa den, men ingen ville... kontaktade även hon som min svägeska vunnit ifrån.. men hon svara inte.
Jims styvsyster erbjöd sig att fixa den, med då jag inte fick tummen ur röva att ringa henne så blev inte detta heller av... (jag tackar verkligen för erbjudandet Sandra, jag uppskattar det verkligen!!!) 
 
Men jag är väldigt glad att jag lyckades fixa detta, så gott som, själv!

Nu ska jag gå å lägga mig, för nu e jag jätte trött!
Sössa gött mina underbara läsare ;)

Puss på er


Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback