Godmorgon

Inatt har jag sovit riktigt dåligt och idag kommer det bli en lång dag.
Först ska jag följa med min vän, som stöd, på ett möte hon ska på... sedan hjälpa henne å fixa ID
för att därefter gå direkt till Tomas.
Jag hoppas verkligen inte att det blir jobbigt hos Tomas... de senaste gångerna har varit riktigt jobbiga.
Fått kämpa för att ha mina läppar i ett leende och försöka tänka positivt.
Har oxå fått kämpa bort mina flashbacks. Dem va inte roliga.
Så idag hoppas jag verkligen att det inte blir så jobbigt.
Efter Tomas ska jag åka till gamla B&W för att handla mat och dyligt inför min dag imorgon.
Eftersom jag har bilen är det inte så bra om jag mår dåligt när kör. Koncentrationen är nån annan stans då även om jag inte vill det.

Nu känner jag hur tröttheten kommer över mig... suck...
Men som tur e är jag sågott som ledig imorn på dagen, och då kan jag välja att sova ut =)
det ska bli skönt, för denna veckan har jag vaknat tidigare än vad jag brukar göra.

Jag hoppas så att min födelsedag blir bra! Jag är verkligen orolig för om det kommer ett kort från Idioten, Arne.
Jag hoppas innerligt att det inte kommer nåt kort.
*hoppas hoppas*

Oj nu har klockan blitt mkt, måste göra mig iordning...
Längtar redan till kvällen så jag sova =)

ha en bra dag!



Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback