Halvvägs..

Ja idag fyller jag Halvvägs till 50
Tänk att även jag har blivit så stor.
För tre år sedan trodde jag inte alls att jag skulle leva tills jag blev 25.
Att orka leva var då en kamp.
Ingen mamma, ingen pappa... helt allena.
Men nu sitter jag här=)
Har precis gjort klart kycklingsalladen som jag tänkte bjuda på... så nu hoppas jag att de räcker till alla.
Dem som kommer kl 18 får iaf... men dem som kommer senare får helt enkelt skylla sig själva om de inte finns nåt kvar då.
Jag hoppas att den blir god oxå... hehe, råka krydda kycklingen för mkt, så den e lite halvstark.
Jaja de löser sig.. om den smakar skit får de helt enkelt vara hungriga å så kan jag supa alla under bordet ;)
Det hade vart skoj!!
Jag kan dessvärre inte supa mig helt under bordet... för imorn ska jag å Jim vara barnvakter år Alexander och Linnea. så jag vill INTE vara bakis imorn... hihi

Min underbara Emmi har bakat två helt underbart vackra tårtor till mig!
När hon visade mig dem på bild så fick jag tårar i ögonen... har aldrig fått så fina tårtor i hela mitt liv... och jag blev riktigt rörd för att Emmi har orkat och kämpat med detta för min skull!
Blir tårögd nu med när jag tänker på det







Visst är dem fiiina!!!
Hon är så duktig! Min älskade Emmi! Du e så grymt duktig på detta!!!


Nu ska jag koka mera pasta och göra såserna för att sedan hoppa in i duschen.
Därefter ska jag göra mig fin... inte varje dag man fyller 25 ;)

Ha en underbar dag!
PUSSSSSSS

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback