Kvällen

Nu har jag tänt många värmeljus och även mina båda aroma-lampor.
När Jim kommer hem så kommer det lukta gott.
Har även satt maten i ugnen... mat när han kommer =)

Städningen gick bra, har dammat å haft mig i alla rum, utom sovrummet... tur att det finns en dörr man kan stänga där ;)
Kanske tar tag i det imorn efter Tomas, om jag orkar.
Tänkte jag skulle handla grejerna inför födelsedagen efter Tomas... så jag kommer antagligen inte orka det, som sagt: det finns en dörr.

Önska iofs att jag hade en liten lyckta i hallen man kunde tända även där... hade vart rikitgt mysigt.
Får införskaffas nån gång.

På Fredag blir jag bjuden på frulle hos Carro, det ska bli trevligt... men ska nog avboka Rolf så att jag får en helt ledig dag innan festen börjar.
Det ska bli kul att folk kommer hit, hoppas att de kommer gilla min kycklingsallad jag tänkte bjuda på.
Och min underbara Emelie ska baka tårtor, hon är så grymt duktig på att dekorera... ja baka över huvudtaget!

Nu längtar jag till maten blir klar så att jag å Jim kan smaska i oss och bli mätta och belåtna =)

Glada pussar på er

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback