Nu...

Nu har jag äntligen fått iväg mailet till Hematologen!

Ungefär så här blev det:

Hej E
Mitt namn är Veronica L.
Jag praktiserade hos er för ungefär två och ett halft år sedan, under slutet av min usk-utbildning.
Hade A-C som min handledare.
Efter praktiken fick jag även ett sommarvikariat hos er, men då jag strax därefter blev jag allvarligt sjuk var jag tvungen att tacka nej till vikariatet
Jag lärde mig mycket under praktiken hos er och jag trivdes med arbetet och arbetskamraterna.
 
Jag är numera arbetslös och vill tillbaka till arbetslivet efter sjúkdomen.
Jag behöver arbetsträna/praktisera och detta skulle jag jätte gärna vilja göra hos er.
Under arbetsträningen/praktiken kommer jag vara försäkrad via Hisingsslussen vilket tillhör stn-lundby och jag hoppas innerligt att ni har möjlighet att låta mig arbetsträna hos er.

Med vänliga hälsningar
 
Veronica L

Nu är det bara att hoppas på det bästa!
Vill verkligen vara där.
Så nu får ni hålla tummarna för mig och önska mig lycka till! =)


Just nu är jag jätte trött och vill mer eller mindre bara krypa ner i sängen.
Men jag får vänta så att de blir lite mera kväll... samtidigt vill jag kolla på hells kitchen klockan 22.
Snart hoppas jag att min underbara kille kommer hem, han har fått i uppgift att köpa Stinas kyckling; gott, snabbt och lätt, till middag.

Imorgon ska jag städa här hemma för på Torsdag har jag fullt upp och på Fredag ska jag inte göra mer än nödvändigt för då fyller lilla jag 25.
Jag hoppas och önskar att min dag blir grymt bra.
Hoppas på att jag även detta år slipper ett kort från Arne... och skulle det komma ett ska jag försöka att inte bryta ihop. Kortet får ligga på golvet tills jag är redo att ta upp det, för skulle det komma är det inte värt att ligga på mina möbler. Mina möbler ska inte behövas utsättas för hans tortyr!
Fy fan, jag hoppas verkligen på att kortet inte kommer!!!!

nu ska jag strax äta, mums mat mat.




Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback