säga..

Nu vill jag bara säga godnatt...
Hade tänkt skriva om en massa, men helt plöstligt började mina sömntabletter verka och jag måste lägga mig.
Även om jag lägger mig nu kommer jag inte somna inom 20 min, men jag bör lägga mig nu för mina muskler börjar slappna av... väntar jag längre är det som att gå när man är mega full.. man vinglar mycket och det känns som man ska falla ihop.
Så, nu ska jag lägga mig... och hoppas på att jag får en god natts sömn.
Imorn ska jag göra mycket; vara stöd för en nära vän på ett möte hon ska på, hjälpa henne å fixa pass, ska därefter till Psykolgen Tomas och sedan ska jag handla inför min födelsedag.
Ska bland annat köpa papperstallrikar, plastbestik och plastglas... för jag tänker inte stå dagen efter och diska (även om vi har en bänkdiskmaskin)
På lördag ska vi vara barnvakter för Linnea och Alexander och då vill jag inte att det strå högar av disk som tar flera dagar att komma ur.

Sössa gött alla därute!

Puss

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback