Stolt! =)

Nu har jag lyckat med att få bloggen ungefär som jag vill! =)

Jag e verkligen jätte stolt över mig själv... jag har fixat detta helt utan hjälp från närvarande individer.
Jag visserligen läst mig till på olika sidor hur man kan göra, och jag har försökt utefter det jag har läst.
Jag har lyckat göra detta utan nån som helt kunskap när det gäller webdesigne

Jag är stolt över mig själv för att jag har "lyckats"!!! =) =) =)

Just nu är mitt största problem att få den text jag vill ha... för det jag har läst förstår jag mig inte på...

det kanske finns nån som har tips om hur man kan göra?


Nu ska jag laga musslor =) mmmums vad gott

Pöss

Mina kommentarer
Emelie säger:

Jag kan hjälpa!

2009-10-20 @ 17:42:54
Sandra säger:

Vad kul!! Du har det jättefint mintgrönt =)

kika gärna in på www.designadinblogg.se, han är bra!

Kramar s

2009-10-20 @ 19:04:45
URL: http://ekeving.blogg.se/
Emelie säger:

DU ÄR GRYM!!!

2009-10-20 @ 20:01:32

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback