Blommor och kärlek

Jag har under en tid nu längtat efter lite romantik.
Att visa uppskattning för varandra när man nästan har börjat ta varandra förgivet.
Så för ungefär en vecka sedan köpte jag en present till Jim... för att visa hur mycket han betyder för mig och hur mycket jag älskar honom.
Jag köpte två ljus, grus, ett fat och en sten...
detta blev resultatet



Jim blev verkligen jätte glad =)

Har även tagit lite bilder på mina "bebisar", katterna:

Bulten på lekhumör


Spisen i närbild =)


Ljuset som brann för mamma i fredags

Jag tände ljuset, som brann för mamma i fredags, så fort jag steg upp ur sängen.
När Jim slutade jobbet så bad jag honom köpa mat som vi kunde äta, och lite vin.
Och när han kom hem igen efter handlingen, kom han med denna otroligt vackra blomma.
"Grattis på din mammas födelsedag" Sa han.

Ljus och Blomma till mamma

Det blev svårt för mig att hålla undan tårarna där. Jag blev så otroligt glad och ledsen på samma gång.
Glad för att Jim köpte en sådan fin blomma till min lilla mamma, och ledsen för att hon inte kunde få den personligen.
Det betydde verkligen jätte mycket att hon fick den blomman av han...
Och alla de Grattis hon har fått, från olika personer såväl kända som okända, har betytt så otroligt mycket. Jag vill verkligen tacka er för att ni orka sända henne en tanke i fredags.






Visst är buketten vacker!?

I går, va Jim hemma för han kände att han hade feber i Söndags.
När åkte och köpte frukost kom han även hem med en ros till mig.

"Du är mitt allt. Älskar dig"
Stog det på kortet.

Jag blev så fruktansvärt glad för denna ros.




Jag är så otroligt glad över att jag har han i mitt liv. Att jag har fått den turen att bli älskad och dela resten av mitt liv, förhoppningsvis, av/med honom.
Han är det Bästa som har hänt mig.



Det är svårt att sätta ord på den kärlek jag känner för Jim. Tror inte jag någonsin kan sätta ord på den... alla ord är för små,

Ibland har jag svårt att förstå vilken tur jag har haft i mitt liv ändå...
Jag har de mest underbaraste vänner... det går inte att få bättre personer än så... och jag har en kille som älskar mig för den jag är, och står ut med minna minnen.
Det är underbart att känna all den kärlek jag får från Jim och såväl mina vänner.
Ibland tvivlar jag på om jag är värd allt detta... men just nu sitter jag här och bara njuter av att de finns i mitt liv.
Att jag får äran att vara i deras liv.
Just i detta nu, känner jag mig extremt Lycklig!
Fäller tårar inom mig över lyckan jag känner, Lyckotårar!
För första gången i mitt liv, känner jag bara ren och skär lycka! och jag njuter...
Det är en underbar känsla!

Jag älskar Jim, och jag älskar mina vänner!!!

stora lyckliga pussar på er!


Mina kommentarer
Emelie M säger:

Klart du är värd det vännen <3

vänta du bara tills lördag, då blir det kärlek från mig bla. hela dagen :)

puss o kram

2009-09-15 @ 21:57:56

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback