mitt =)

Mina presenter som jag fick i Lördags av min Älskling :)




mkt praktisk, får platts med massor: kamera, lins, bok, vattenflaska, plånbok... ja allt man kan tänka sig :)


den har även en egen regnkape :)


min nya lins med "hållare" till :)


Ja ni kan kanske ana hur glad jag blev =)

denna bild är tagen med den nya linsen på långt avstånd med macro inställning
Visst blir de bra?!

Jim testade även att försöka ta kort på grannen när hon rökte genom sitt badrumsfönster



Ja det är den perfekta presenten=)
Jag kommer ha jätte nytta av detta i Barcelona =)
tänk när man e innne i La sagrada família och tar kort, gissa hur fina kort de kommer bli... om de inte är för mörk vill säga.

Det ska bli skoj att åka dit
Även om jag har lite av ett "katastroftänkande" över det:
* planet kanske störtar
* vi blir kanske rånade
* hotellet kanske har tappat bort vår bokning
* vi kommer, fett, vilse
* vi missar planet
Med mera, med mera....

Men de kommer säkert gå bra... vi får hoppas på det bästa =)
Tur e det att jag har min tjejer med mig ;)
så de kan hålla min hand... hihi

Puss på er

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback