Baka; in my as!

Lycka till med att baka i min jävla skit ugn!
Fan blir så förbannad...
Jag har gas ugn som är, säkert, från 30-talet.
Försöker man ha en temperatur under 250 grader så slocknat helvetet.
Så nu är de hallon grottor som jag har bakat blivit brända!


Jag håller på att baka inför kalaset här på lördag...
Inte nog med att dagen i sig är helt rötten... allt ska bara jävlas med mig.
Så nu får jag försöka baka om mina jävla hallon grottor... se om nästa plåt blir lika brända ;(


Tror ni inte att mitt internett sluta funka nu oxå!
Weeho, det är verkligen min dag idag! NOOOT


Varför kan inte nåt bara få lov att gå bra... vara bra.
Funderar på att gå i ide och inte komma fram förrens, ja när fan då?
Blir bara så trött.


Tog en promenad efter jobbet, på en timma, för jag tänkte gå av mig min frustration...
Gissa vad som hände då?
De börja hagla på mig!!!! :|
regn kan jag fatta... men hagel?
Gudarna måste verkligen hata mig.


Eller så skiter jag i allt detta idag.
Ta en cigg (för jag har börjat tjuvröka) ta en kopp kaffe och vänta på att ångesten ska komma som ett brev på posten!

ja rita går la inte heller.. kommer jag la förstöra den bild jag håller på med nu, som ändå ser rätt hygglig ut...


*drar täcket över huvudet*
kram

Mina kommentarer
Malin säger:

Hej! Hoppas allt e bra!

Jag vet inte vad som e fel med min header? den syns inte.. kan du kanske hjälpa mig?? ;) Kram

2010-04-21 @ 17:45:16
URL: http://lilljohansson.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback