bakat

Oj vad här har bakats idag... det blev inte så mycket i slutändan ändå tyvätt :(
pga av gasugnen jag har, kan jag inte ha lägra grader än 250 annars slocknarden.
Så jag har fått grädda ugnefär 4-6 små kakor åt gången och under halva tiden ta ut plåten och vända på den för att färgen på kakorna skulle bli jämn. Det kunde bara skilja en minut på icke klar till bränd, så det har varit ett väldigt passande.


Jag har fått väldig stor hjälp av min kära vän Carro, hon har hjälpt mig med disken och hållt mig på gott humör :P
tack darling! ♥


Imorn ska jag damma lite och dekorera tårtan. Vet dock inte än hur... men det löser sig. Huvudsaken är att den går att äta.
Sedan blir det kalas för min älskade kille! ♥
Vi kommer ugnefär bli 12 st totalt


Nu smuttar jag på en öl och snart blir det läggdags.
Får hoppas på en bra sömn inatt så jag har mkt energi imorn.


Nattinatt och sössa gätt mina kära läsare!
kramen

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback