Ber om ursäkt.

Jag börjar dagen inlägg med att be om ursäkt till en person som jag har talat illa om.
Jag vet inte om du läser min blogg, men jag kan alltid hoppas att du iaf får se detta.


Det jag har skrivit om dig har jag förstått att du har tagit illa vid. Och detta ber jag verkligen så hemskt mkt om ursäkt för.
Det var aldrig min mening att såra dig på något sätt och idagen läge kan jag inte försvara det jag har sagt och skrivit.
Jag har funderat ett par dagar till varför jag skrev som jag gjorde och kallat dig så.
Jag har låtit andra påverka min uppfattning av dig och inte skaffat mig en egen bild, inte heller gett dig en chans till att låta mig få en bättre uppfattning om dig.
Och jag erkänner att detta är väldigt dumt av mig, jag har en tendens till att låta andra påverka mig... och detta ska du egentligen inte behöva straffas för.
Jag måste jobba med mig själv och inte låta andra påverka mig så lätt.


Jag hoppas att min ursäkt till dig kommer fram och att vi kanske kan börja på en ny kula.
Det är synd att andra ska behöva bli drabbade av det jag har sagt om dig och jag hoppas inte du inte låter din ilska gentemot mig gå ut över andra.



Återigen jag ber så hemskt mycket om ursäkt.



Nu ska jag sätta igång med bakandet igen. Jag kände bara att jag verkligen var tvungen att be om ursäkt innan jag satte igång... har tänkt på detta i många dagar nu, och jag vet att jag har felat.


Puss å kram

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback