Beröm

Idag på jobbet fick jag beröm från en kund.
Gissa om jag blev glad!! :D

En av våra stammisar som sa att han tyckte jag var duktig och att det går alldeles utmärkt för mig på jobbet...
Vi stog och pratade en stund och han undrade hur jag jobbade, då jag berättade att jag jobbar bara måndag - onsdag mellan 7 -10.
Han tittade frågande på mig och då sa jag att jag bara arbetstränar. Han tyckte inte jag behövde det... (hihi)
För att jag var så duktig, enligt han.


hihi
var bara tvungen att berätta detta... det har verkligen gjort min dag! :D
Jag börjar få in rutinerna nu oxå... så jag blir bara bättre och bättre.


A just det... hihi, jag har utökat tiderna lite oxå... som ovan.
Detta var första veckan jag jobba "alla" dagarna till 10.
Och det har gått jätte bra :D


nu ska jag se så inte köttet blir bränt.


kram

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback