Fredag igen

Vad veckan har gått fort! :|
Känns nästan som att jag inte hinner med... nu e det liksom fredag igen.
Tyckte precis det var fredag...
Jaja, det kommer bli en trevlig kväll här idag. En gammal kär vän kommer hit, hon har inte vart här på över 5 år. Så detta kommer bli trevligt. Kommer bjuda henne på mat och vin. Tror även att vi kommer snacka gamla minnen å lite annan skit :P


Jag träffade henne när jag tillsammans med mitt ex J. Hon var egentligen den enda som jag faktiskt tyckte om av alla de tjejer som vi umgicks med.
Under denna tid som jag var tillsammans med J, tappade jag istort all kontakt med mina vänner. Han ville aldrig umgås med mina... utan det var bara hans som gällde.
Antar att mina kompisar, som jag hade och fortfarande har, var för ordentliga... lugna typer.
Där var det inget supande eller droger.
Inte för att jag tror J tog så mkt droger när vi var tillsammans. Jag såg han aldrig ta det iaf.
Dock gjorde han väldigt mycket reklam för de droger han hade testat och tagit. Vilket jag kan tycka är ganska så löjligt. Mina funderingar var hela tiden om han ville att även jag skulle ta dessa?
Han berättade hur jävla "skönt" det var att ta detta, hur bra allt man tog i kändes... Att man kan ligga och "gossa" med soffan hur länge som helst bara för att det kändes så "jävla skönt"
Och sexet skulle vi inte ens prata om, för det var gudomligt då (med droger i kroppen) menade han på.
Nog prat om honom denna dag.


Det ska bli riktigt kul att träffa henne igen iaf.
Sist jag träffade henne, för ett par veckor sedan, hade jag ångest och var allmänt borta. Upprepa allt jag sa, kunde inte koncentrera mig på vad hon sa och var konstig hela jag (tycker jag iaf)
Så jag trodde inte hon skulle vilja träffa mig igen efter detta..
Men nu var det faktiskt hon som ringde, och jag blev jätte glad! :D
Då gjorde jag nog inte bort mig så mkt som jag trodde att jag gjorde.


Jag riktigt längtar tills i kväll.
Jim kommer vara med oxå, och han får den stora äran att göra köttet.
Jag sköter potatisen och salladen :P
Det blir mandelpotatis i klyftor (har ni inte testat det någongång kan jag verkligen rekomendera detta, det blir så jävla gott.) Och en sallad som familjen "grek" har lärt mig: tomat, lök, salt och olivolja. mumma


Har vart lite dålig på att blogga nu...
Jag har en massa saker som jag vill ta upp här... fast när jag får mina tankar så är det i sängen när jag ska försöka sova. Och när jag ligger där i sängen vet jag precis hur jag ska skriva... och tänker att jag ska skriva ner det så fort jag vaknar.
Men då har det falligt ur mitt minne för stunden och så kan jag komma på det när jag håller på med nåt annat, t.ex på jobbet, eller när jag lägger mig igen.
Det är så typiskt.


Nu ska jag ta och hoppa in i duschen.

Ha en underbar fredag!
kramar



Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback