Grattis

Idag fyller min älskade vän Camilla år, 20+. GRATTIIS! ♥


Jag och Jim skulle egentligen och fira henne igår, men Jim hade sådan fruktansvärd tandvärk.
(har nog glömt att skriva om det här) Men i Torsdags fick han gå akut till tandläkaren för att han så jävla ont. Så gjorde denna tandläkare en provosorisk rotfylning och dessutom drog bort tre nerver.
Efter detta hade Jim så sjukt ont... Vi var på udden att börja bråka pga av att han var så påverkad av smärtan. Det var det enda som han kunde koncentrera sig på.
Sedan på Fredagen fick han gå tillbaka akut till samma tandläkare... då visade de sig att hans tand hade spruckit, och det va därför det gjorde så ont. Men hon kunde inte se om den spruckit längre ner... det får hon se på fredag då de har tid för detta. Det kan vara så att den har spruckit mera och det är därför han har så ont.
Stackars min älskling.


Igår skulle vi som sagt till Camilla och fira henne och hennes man, som förövrigt fyller år samma dag... asså idag då Grattis Freddan du med!
Blir så ledsen när jag tänkte på hur ledsen Camilla blev när vi inte kom...
Men det kändes dumt att åka dit om jim skulle vara sådär fruktanstvärt otrevlig.

Vi får verkligen gottgöra henne! Hon är värd det bästa, och ska ha det bästa!
Hon är verkligen en jätte vacker och stark kvinna.

Jag har två presenter till henne, som jag tror hon kommer gilla... en är dock inte helt klar, men de blir den nog under veckan här. Sedan har jag funderingar på kanske en till... om jag hinner. :P



Kramisen på er



Mina kommentarer
Malin säger:

Vi kunde ju inte heller åka dit igår, så vi sa att vi kunde ta igen det senare.. Nu när ni inte heller kunde så kanske vi kan "ta igen firandet" tillsammans? Vi kan ju ha en såndär mysig middag allihop som vi hade en annan gång? Kram på er!

2010-04-18 @ 16:03:21

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback