konstig

Dagen på jobbet gick verkligen jätte fort idag. Det kändes som att jag knapp hann komma dit innan jag skulle gå hem.
Väl hemma visste jag inte ritkigt vad jag skulle göra... är jätte trött av någon anledning.
Letade fram recept på lite kakor, som jag tänkte ta och baka imorn. Sedan gick jag på en promenad.
Men när jag väl kom hem mådde jag så sjukt jävla illa... och gör det även nu. vet faktiskt inte varför..
(nej jag är inte gravid :P)
Jag har ätit som jag brukar när jag jobbar, två frukostar och mellanmål.
Inte druckit mer än 2 koppar kaffe... så jag har ingen aning om farför jag mår så här.


Imorn ska jag baka kakor iaf, Ska ha kalas för min kille på lördag.
Jag kommer bjuda på tårta (som jag har "bakat") lite olika sortes kakor och lite sånt
Så jag hoppas de kommer bli bra.


Jag känner mig verkligen konsig idag... känner inte för att göra något.
Försökte få lite ro till att rita, men illamåendet tog över... nu kommer jag på tv, å mår inte riktigt lika illa... men nu e jag så trött att de känns som att jag kan somna.
Längtar till i kväll då jag kan gå och lägga mig. :tired:


Kram

Mina kommentarer
jojjo säger:

tack så mycket! Det var roligt att höra. Jag har en Sony Cyber-Shot med 12.1 megapixel ;)

2010-04-20 @ 07:59:15
URL: http://missay.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback