Naglar

jag har kämpat hela kvällen med att sätta på mig lösnaglar :S
Nu har jag äntligen fått på mig dem.. men ack så svårt det bra. Men nu måste  jag verkligen hoppas på att de håller tills i övermorn.
Jag vill har dessa "fina" naglar imorn.
Jag vill vara så fin jag bara kan.
Ska försöka se om jag kan ta kort på dessa plast naglar :P
Det är jävligt ovant att ha "så" långa naglar, och ändå valde jag den korta varienanten.
Så här långa "naglar" har jag aldrig haft, så detta så bli himla spännande. Jag får lära mig ett het annat sätt att föra fingrarna, inte använda den övre toppen så mkt som jag gör nu utan använda mer den nedre toppen.
hopas ni fattar hur jag menar...


Nu blir det läggdags... måste juh ladda inför imorn :P
Nattinatt alla mina sköna lösare :D
Kramen

Mina kommentarer
Malin säger:

Jag får spader av lösnaglar! Det är ju svårt som attan att ens skriva på tangentbordet! Men snyggt är det ;)

2010-04-10 @ 10:06:02

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback