rastlös

Jag har gjort mycket idag.
Varit på jobbet... där går det bättre och bättre hela tiden. Jag funderar faktiskt på att öka lite till nu.
Tiden går för fort, jag hinner knappt komma dit innan jag ska gå hem igen... så de blir nog en timma jag utökar med. Ska prata med ägaren om detta nästa vecka.


När jag slutade gick jag och handla och väl hemma satte jag mig på balkongen och löste korsord.
Efter två timmar var jag måttligt uttråkad, så jag bestämde mig för att gå en promenad vid skogen.
Normalt brukar den rundan ta ca 2 timmar, så jag trodde att jag skulle fördrivit den tiden där.
Men när jag kom hem igen hade det bara gått en timma :tired: suck!
Som tur va ringde en kär vän som jag pratade i ca 20 min...
Fast efter detta va jag fortfarande rastlös... och är det även fortfarande.
Längtar till 17 tiden då jag kan laga maten... tills dess får jag försöka fördriva tiden med tv, som min trogna vän :P


Det härliga vädret gör att jag blir mer sugen på att göra saker.
Igår städade jag... men där är jag "klar", förutom sovrummet då... men där är det ännu tråkigare att städa... för jag får inte plats med alla grejer som ska vara där, kläder och dyligt.
Så även om jag städar så kommer det se stökigt ut... och det känns så meningslöst.


på återseende.
kramen

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback