Torsdag

Sov till 12 idag... var så trött.
Drack lite kaffe med min söta granna och vän carro.
Då piggna jag till lite.
Sedan var det dags för min psykolog... och shit vad dåligt jag mår nu.
Bara en massa flashisar från mammas tid... när hon drack.
Jag till och med grät en skvätt där hos han.
Nu är jag jätte ledsen och jag orkar inte riktigt skriva om allt som flyger runt i mitt huvud nu... alla hot och all elakhet... allt som har hänt mig.


Jag är helt slut... kanske ska gå å lägga mig?


Fan vad jobbigt detta är... att känna dessa känslor som jag så länge har försökt fly ifrån... dessa känslor som jag inte trodde att jag hade...


Kanske orkar skriva om det sen... får se.


kram

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback