Lite info

Egentligen har jag en massa tankar att skriva ner... under tiden jag städade så tänkte jag en massa som jag egentligen vill få ner här.
Men just kan jag inte få fram det på något bra sätt.
Så i brist på annat så får ni läsa lite annat, kanske lite roligare, om mig... med andra ord; jag har gjort ett "test" från denna sida.


Vilken svordom använder du mest?
tja, jag svär juh inte så ofta( noooot) så: helvetes jävla skit fan är min mest använda svordom :P


Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Måndag- onsdag ringer min väckarklocka 5.30, dem andra dagarna kan variera


Var köper du dina matvaror ifrån?
När jag handlar på dagarna blir de oftast willys.


Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Den som känner mig, kallar mig för paparatzzi:P


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Snackar vi miljoner lr bara ett par ören? hmm, i vilket fall blir det nog en öl...


Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
det får jag nog ändå säga att nån har gjort...
 

När var senast någon stötte på dig?
i helgen faktiskt...
var ute på en pub med några kompisar


Vad åt du till middag senast?
Karékotlett med spagetti


Kan du vissla?
ibland


Tittade du på tecknat när du var liten?
"pappa" lät mig aldrig (han tyckte det var viktigare att kolla på porrfilm som även jag var tvungen att kolla på)... först när vi blev av med han så kunde jag kolla på tecknat. Me like tecknat även nu


Äger du några popband t-shirts?
inte längre


När flög du senast?
10 okt 2009.


Pratar du några andra språk?
Jag kan göra mig förstådd på spanska och engelska


Har du gråtit offentligt?
inte mer än 5 ggr i mitt liv


Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
en lr kanske , till och med, två tatueringar.


Vad har du med dig in på bion?
alltid min vattenflaska, men den har jag alltid med mig


Vad har du för väder?
Strålande solsken,


Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Kemi... om jag bara får välja ett.


När sov du senast på golvet?
oj, de va riktigt längesen... kommer inte ihåg


Vilken är din favorit drink?
på krogen, mochito (lr hur det stavas)
hemma, jims margarita


Gillar du din boendesituation?
a,


Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
idag vet jag inte helt... förr räckte det med 2.. i dag vet jag inte helt...


Är dina dagar fullbokade och stressiga?
nä, de vore dumt att påstå


Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
hehe, jag har faktiskt blivit utslängd... trot el ej :P


Hur gammal blir du nästa födelsedag?
jag... gammal? :|  26:bigeyes:


Tror du på liv på andra planeter?
har inte funderat så mkt på den frågan


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
ta en sekund i taget och helt plöstligt har det gått en minut


Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
det vet jag inte... men inte som det känns nu iaf


Tycker du om att krama folk?
Jag Älskar att kramas :D


Äger du en digitalkamera?
oja, i´m the paparatzzi :P


Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Jennifer Love Hewitt har en del sagt att jag va lik... framförallt i mörkt hår.


Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
väldigt sällan


Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
nej.


Är du mörkrädd?
oftast faktiskt


Tre saker du alltid har med dig?
Vattenfalska, nycklar och (oftsast) mobilen


That´s it

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback