Andra dagen

Idag va min andra dag på högskolan :D

shit vad stolt jag är över mig själv.
Jag tänkte på det i morse när jag satt i salen (där alla mina klasskompisar oxå satt) att här ska jag gå i 3 år.
(om inget dumt händer)
När jag är klar är jag utbildad sjuksköterska med en kandidatexamen i vårdvetenskap.
hur häftigt e inte det då?
lilla jag... och en kandidatexamen gåendes i stan :D

cooooolt


oki, jag ska va ärlig... hehe
vi har liksom inte ritkigt börjat än lr så... denna veckan e de mest genomgång av schema å utbildningen... så kanske inte så jätte avancerat.
Men ändå, jag har ändå kommit såhär långt.


Idag känner jag dock att jag håller på att bli sjuk... en förkyldning lr nåt ligger å klirrar i min kropp.
Så idag blir de bara lite mat för att sedan direkt bumsa i säng.
Ska faktiskt ta en insomningstablett så att jag förhoppningsvis får sova hela natten och råda bot på skiten som klirrar.


En snabb lätt uppdatering blev de idag iaf :)


Kramisen

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback