Det börjar arta sig:




nu ser den ut så här.. börjar likna nåt iaf...
Har lagat mat iaf, stekta kotletter med spagetti...
Älskling skulle tydligen inte jobba över idag, utan imorn istället...
Men han har inte kommit än... känns segt då jag är mer eller mindre klar med maten... och själv är jag svinhungrig.

Usch känner att jag börjar få ångest inför imorgon
Hjärtat klappar som bara fan och jag tror inte jag kommer klara detta...
Prestationsångest, psykiskångest och fysiskångest....
fufan...
Tror jag skiter i den varma å sköna duschen, känner att jag borde försöka få sömn istället... och gå och duscha imornbitti.
Så slipper jag vakna till innan jag somnar... lr hur man ska säga det...

Usch usch usch... åååååångeeeeessssstttt...
tänk om jag inte klarar detta... vilket bakslag!
Å jag kan juh inte Ägarens rutiner... brukar det vara mkt folk där vid den tiden?
Kommer jag schabbla ihop allt och bara bli en belastning??
fan fan fan... nu har tankarna satt igång... fyfan!

Jag får sätta mig att äta så kanske jag kan tänka på nåt annat undertiden!


Mina kommentarer
Malin säger:

Det kommer gå jättebra! Du har alldeles för höga krav på dig själv, gumman. De på caféet vet att du ska arbetsträna av en anledning så jag tror bara att de kommer att bli positivt överraskade när härliga du kommer dit och förgyller deras arbetsplats! Tänk på att du inte kommer dit som en extra anställd som ska bära stressbördan, om du så bara går och observerar de andra under din tid imorgon så är det toppenbra! Även om det blir stressigt så har de personal som klarar av det, det har de ju alla andra dagar ;)



Jag vet hur det känns att vilja vilja vilja någonting så mycket men ändå vara så osäker på om man kan. Men jag vet att du kan! Och du är så stark som tagit tag i detta och fixat det alldeles själv..



Puss på dig, sötaste svägerskan! Du är grym, glöm inte det! ;)

2010-02-23 @ 21:15:45

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback