Forever young?

Vem vill leva förevigt?
Vem vill vara förevigt ung?


jag har förstört bilden lite till...

Det är så mycket tankar som flyger runt i mitt huvud nu... tankar som jag verkligen inte vill ha.
Ska vi byta tankar?
jag byter mer än gärna... fast jag tror inte att du vill ha dem... de är inga trevliga tankar.

Jag har gjort nåt som jag faktiskt inte brukar... jag har druckit.. en massa öl.
tänkte jag skulle döva min smärta lite... och vet ni vad? det hjälper inte...
Önska så att de skulle göra det... men icke...
Jo visst, mina tankar långsammasner... men det gör mig inte gladare...
Absolut inte gladare... usch, varför har jag gjort detta???
Jag borde veta bättre.
Men jag är inte så förståndig som vissa tror...

Just nu känner jag bara för att fly från allt...
Men hur dåligt skulle jag må då?
Min älskling, mina vänner, mina katter och min lägenhet...
Hur skulle jag klara mig utan er??
Kan man fly för ett tag för att sedan komma tillbaka... och lossas som inget hänt?
tror inte det va!?!

Men hur gör man för att fly utan att fly?
någon som vet?

Jag tror att vad som helst är bättre än detta... tror inte ni det?

Jag skulle aldrig vilja vara förevigt ung... tänk er att vara fast i detta?
min skit liksom?
no no.. it´s a big no no!

Hoppas verkligen att eran fredag är bättre än min...
Hoppas att eran helg är bättre än min...
jag känner bara för att sova... kan man med att sova en helt helg?
Vi som ska iväg... träffa folk och sånt...
ååångest... hur ska jag orka?
jag som inte ens orkar med mig själv?
fan oxå... jag vill träffa dessa människor, har inte träffat dem på as längesedan! SUCK!!!
MY life sucks!
min känslor sucks... mitt dåliga mående sucks
I suck!

NU ska jag käka mat.. de kanske hjälper?.. kanske mår bättre så?
vad tror ni?
lr vad tror ni inte?

usch och fy... hatar att må så här...
dåligt samvete får jag oxå

Rekomenderar inte detta!

mat mat mat.. nu ska jag käka, kissa och kolla på film.. allt på en gång.





Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback