Helgen

Helgen har gått så fruktansvärt fort, och idag är jag halvt slut.
Har gjort så mycket skoj denna helgen!
Fredagen börja med en tjejkväll hemma hos emmi. Där hade hon lagat underbart go mat till oss, och gjort en gudomlig efterrätt. Du är så himla duktig Emmi!♥
Vi fyra tjejer, Jag, Emmi, nettiz och Issa prata om allt mellan himmel och jord.
Lite allvar och en massa skoj.
Vi kollade på bilder från olika fester som vi varit på tillsammans och bilderna från Barcelona. Vi skratta så vi fick kramper i magen!
Tårarna sprutade ur våra ögen pga allt skratt.
Jag sov sedan över hos Emmi, och jag kunde sova ganska så bra faktiskt... dock tog det ett tag innan jag kunde somna men jag vaknade bara en gång under natten. Skönt.

Jim kom och hämtade mig på lördagen och senare på eftermiddagen kom Lina över. Hon och jag skulle gå ut på krogen... vilket jag inte har gjort på minst ett halvår, så detta skulle bli jätte skoj.
Vi gjorde iordning varandra och drack vin.
Det roligaste är nästan att göra oss iordning, stila varandra och "dansa" till go musik under tiden.
Om jag får säga det själv så blev vi båda riktigt snygga.
Ovanligt att se mig själv så ordninggjord.
Innan vi skulle skynda oss till spårvagnen så tog vi varsin tequila, som vi alltid gjorde när vi bodde ihop innan vi skulle gå ut.
Sen tog vi med oss en öl och delade på under färden till den puben vi skulle till.

På puben träffade vi Linas mamma och hennes väninna, så vi satt och prata med dem ett bra tag. Himla trevligt, men de åkte hem ganska så tidigt så jag och Lina fortsatte festa själva.
Vi dansa och prata med massor av roligt folk.
Det var en kille som hade mössa på sig som jag tyckte var jätte rolig... en sådan person som man bara kan skoja massor med hela tiden.
Oj vad skoj det var!
Men nåt som jag faktiskt la märke till är vilken köttmarknad det är på krogarna... och ändå gick vi inte till en nattklubb.Ppå nattklubbar har jag alltid tyckt det varit lite jobbigt med den köttmarknaden som finns där, nästan lite obehagligt... så jag har inte varit på en nattklubb på 3 år.
Det var iaf jätte skönt att veta att min kille ligger hemma och nussar och jag har honom att komma hem till. Så jag kunde fokusera helt och hållet på att bara ha så skoj jag bara kunde!

Vi var på puben tills den stängde och vi pratade med alla möjliga olika människor.
Lina fick en komentar från någon "desperat" kille: Om du inte hittar någon bättre kan du väll ta mig?
Han ville verkligen ha ett ragg med sig hem.
Jag fick oxå en kille som ville ha med mig hem, när jag sitter ner och vilar mina fötter. Följande sas:
Han: Vill du ha nåt i baren, de tar sista beställningarna nu
Jag: Nej tack.
Han: Jag måste bara fråga, vill du följa med mig hem?
Jag: Nej, skulle inte tro det du.
Han: Vad vill du ha för att följa med mig hem? Hur mycket vill du ha....

Behöver jag säga nåt mer... hade inte pratat med denna kille nåt under kvällen... och han ville betala mig för att följa med honom hem! Visste inte hur jag skulle reagera... just då skämta jag bort de ganska så bra...
Men sedan visste jag inte om jag skulle känna mig förnedrad eller inte...
Trodde han att jag va en "hora"?
Eller vad han så desperat att han kände att han måste ha med sig någon hem och var beredd att betala pengar för detta? tar vem/vad som helst likom?

Det var ett par killar som bodde nära mig här på hisingen och vi kom fram till att vi skulle dela på en taxi hem... de va bra, för då blev de inte lika dyrt. Men de blev förvånande när jag gav dem pengar innan jag och Lina hoppa ur taxin när vi var hemma... Tror inte de är vana vid tjejer som vill göra rätt för sig.
Får inte vi betala nåt för er... ingen drink, inge mat (fyllekäk asså) och nu inte ens taxin.
Jag ville göra rätt för mig iaf... kände inte att jag skulle utnyttja dem bara för att vi bodde nära, eller för att vi var tjejer...
Det kändes bra iaf
Med gud vilken rolig kväll det var vi hade! Måstes göras om snart igen!

Lina sov över här så på söndag morgon bakade jag färskt bröd till oss som vi åt till frukost.
Sedan satt vi och kolla på film och pratade om hur skoj vi hade kvällen innan, å så en massa annat oxå så klart.
Vid 17, 18 tiden körde vi hem Lina

En fruktansvärt rolig och härlig helg!!!!
Va länge sedan jag hade sådan här rolig helg rakt igenom.

Tack mina underbara tjejer för en fantastisk helg!


Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback