Kalas

Idag har vi minnsan hunnit med två kalas!!!
Har ätit så mycket "socker" så det känns som jag svettas socker... klibbit värre.

Först var vi hemma hos svärmor och fira hennes sambo som fyller år idag.
Han fick i present en bok som handlar om Mao, som var diktator i Kina under en tid... Verkar himla spännande men tung läsning...
Det var trevligt där och massor av kakor gick ner i magen innan vi lämnade dem...

Sedan åkte vi hem, för att sedan strax åka hem till min kära Emmi och hennes kille och firade dem lite snabbt...
Dessutom har Emmi gått en Bröllopstårte-kurs idag, så vi fick smaka på hennes underbart fina bröllopstårta.
Ja, jag har redan bokat en till mitt framtida bröllop... det blir hon som får den stora äran att göra den.
Hon är så ofantligt duktig på att baka och göra bakverk!♥
Hon gör även tårtor på beställning! ( kolla in hennes sida där man kan se hennes bakverk och där beställa : http://davit.se/cake/ ) Även andra bakverk gör hon! Hon är grymt duktig måste jag säga själv.
Absolut värdt att beställa från henne!

Nu sitter vi här hemma iaf... försöker varva ner innan sängen.
Imorn ska jag till "jobbet" ( vet ni hur underbart de känns att säga detta? så j-vla underbart... jag längtar )

Snart blir det sängen... Götteligött ska de bli!

Sössa gött alla där ute med fina drömmar ♥

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback