Riteriet



Än så länge ser min teckning ut såhär... jag är ännu inte klar.
Vet inte riktigt vad jag ska tycka om den... har aldrig ritat nåt sånthär innan... framförallt inte en hand

Det är tur att jag är sysselsatt just nu iaf, så jag slipper jaga upp mig inför imorgon..
Kommer nog jaga upp mig tillräckligt inatt.
Kommer nog sitta här tills jag känner mig riktigt trött, trötta ut mig..
Tänkte jag dessutom skulle ta mig en lång, varm och skön dusch innan jag lägger mig och sedan läsa lite i en ny bok.
Till middag blir det mackaroner och ost... lite fusk idag
Åt alltid det till kvällsmat när jag bodde hemma... det är så gott,
Min kille kommer sent hem idag, han ska hjälpa sin mamma med nåt... kommer inte ihåg riktigt..
Så han får äta nåt annat

Nu återgår jag till mitt ritande en stund till innan jag kokar vatten... hihi


Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback