trött alabama men ändå uppe?

nu är jag så in i bombens trött....
Mina spänningar ifrån oron över hur dagen skulle gå, börjar släppa nu.
Känns skönt.
Dessutom har jag tagit min sömntabletter för ett tagsen... så jag e inte den piggaste människan lägenheten nu
Sedan att det inte finns nån mer människa än mig i lägenheten behövs inte sägas  

Trotts att dagen har varit bra har det fällts många tårar...
usch, jag hatar verkligen att gråta...
Vet ni att varje gång jag gråter får jag slashback när pappa slåt min ännu mer, eller torterar mamma...
Jag fick inte gråta, för gjorde jag det så blev allt betydligt värre än vad det redan var!
Så jag lärde mig ganska så tidigt att det var ingen idé att låta tårarna sippra ner för min kinder.
Det kanske det gör så ont tt gråta dem i dagens läge?
När man är van vid att inte visa andra känslor än glädje (fast inte för mkt glädje, då kunde man råka illa ut ändå) så blir det kanske så?
Det ända jag vet är att vara glad..
Spela teater...
Även om jag försöker att inte göra det idag.. så är det många gånger jag spelar teater... så att ingen ska veta.
och om jag ska vara ärlig är jag en ganska så bra skådis... det är få människor som genomskådar mig.. (om jag själv inte vill det vill säga)

Man kanske borde satsa på att bli skådis istället för sjuksköterska?
Har hört att många av dem som är bra skådisar har haft en tuff uppväxt...
Fast jag tror inte jag skulle kunna göra en kariär inom det dock....
Jag får satsa på mitt ritande/målande....nooooot

Förstår verkligen inte vad jag gör uppe, framförallt då mina ögon går i kors
Så ni får ursäkta alla stavfel å sånt kruks som jag kanske inte själv lägger märke till

Man kanske borde gå å lägga sig... framförallt då man inte e mä alls i hövvet...
Försökte prata engelsa med en kompis från grekland...
detta skrev jag; it was my first day todag...

TODAG???  Vad fan är det???
haha som tur e kan han även lite svenska, så han fick sig ett gott garv från mig...

Nu skyller jag min dåliga stavning på engelska på att jag är så trött...
jag kan dock knappt stava i icke-tröttasamhet...

Nä nu vet jag inte ens vad jag pratar om längre... kanske bäst att krypa till kojs innan jag somnar på tanjentbordet...
Stor risk för det kan jag meddela..

Sössa gött min kära läsare!!
dröm söta dröms!




Mina kommentarer
jojjo säger:

jo jag hoppas det med.. fint skrivet!



jag är överlycklig! Vill du veta mer så kolla min blogg och inlägg! :)

2010-02-24 @ 21:36:26
URL: http://missay.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback