Trötter

Nu är jag riktigt trötter... sitter och funderar på om jag ska lägga mig i sängen för att sova?
Hade planerat att jag skulle bädda rent idag... men nu vetifan om jag orkar det.

Då undrar ni säkert vad jag gjort idag? varför jag är så trött...

Dagen började med ett möte med min handläggare, som har hand om mitt bostöd.
Nu har vi kommit fram till att jag inte ska har mer bostöd... för jag behöver inte det.
Jag kommer ha kvar bostöd fram till 31 mars... den tiden som jag redan är beviljad, sedan är det slut.
Och det känns riktigt bra... jag behöver det inte, som sagt, längre.
Jag klarar av min vardag själv, jag är inte rädd för att gå utanför dörren längre...
Det är ytterst sällan jag får ångest numera...
Och detta känns jätte bra!
Ett till steg i rätt riktning!

Därefter gick jag hem för att hoppa i duschen innan jag åkte hem till Emmi.
Hos Emmi fick jag en kopp kaffe innan vi åkte till Ikea.

På Ikea hittade jag hyllor till badrummet... så nu e det ordning i badrummet oxå.
Jim fick sätta upp dem hyllorna när han kom hem från jobbet.

När jag kom hem från Ikea, kände jag mig väldigt trött...
Och har mer eller mindre bara försökt att tekna klart de ansikte som jag håller på med.
Jag tror att jag är klar.
De blev väl okey även om jag Inte är nöjd.
Men för att vara första gången, på väldigt länge, jag ritar ett helt ansikte så duger det väl.



Nä, jag är verkligen inte nöjd med den...
men vad säger man? Övning ger färdighet
Det ser ut som hon har påssjukan... pluss en del andra dissorders.
Nästa ansikte jag ritar ska jag utgå från en bild... lättare att få ordning på det då... tror jag.
Nu har jag bara, ja, lekt.

Nä... nu ger jag upp för idag... ögon går fanimej i kors.

Nattinatt

Puss

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback