Inget speciellt men ändå underbart

Jag överaskade min kille med att dammsuga lägenheten, som egentligen är hans del i städningen...
(anledningen är att jag hatar att dammsuga, finns inget värre... och kontentan av det har lett till att jag har förstört 5 dammsugare i mina "blott" 25 år)
Han blev glad över detta.
Men som "straff" fick han laga maten
Oliva och hennes pappa kom hit och vi åt den fantastiska maten Jim hade gjort!
Han lagar faktiskt mkt god mat... han är jätte dukig!♥

Ja vi gjorde inte så jätte mkt, vi kollade på en film; monsters vs alien... den där teknade.
Jag märkte att Olivia börja bli trött, hihi... hon kunde inte sitta still.
Hon fråga sin pappa om hon fick sova över... men han sa först nej, att de snart skulle gå hem.
Men jag sa att du får sova över om Jim och din pappa tycker det är okey.
Hon blev jätte glad! ♥
Så det sluta med att hon sov över.
Efter den filmen vi såg var vi allihopa oerhört trötta, så pappan gick hem.
Jag och Olivia gick och la oss i sängen, satte på en film som vi båda somna gott till.
Jim fick sova på soffan.. hehe

Det är så underbart att ha henne här... hon har verkligen fått en stor plats i mitt hjärta...

Vi gjorde inget alls speciellt igår, men kvällen blev helt underbar.
Det var så kul att träffa Olivia igen! Det var så längesedan nu!
Ja, jag tror till och med katterna har saknat henne... hehe, lr så e de bara så jag önskar...
Hon skulle på kalas nu... men hon vill komma tillbaka ikväll igen.
Vet inte hur det blir med det... för min del är det inga problem...
det enda är att vi ska på två kalas imorn, ett på dagen och ett på kvällen.
Så vi får gå upp tidigt... men de e inga problem när Olivia är här...
Hon väcker oss om hon tycker vi sover förlänge; alltså längre än 7

En helt underbar fredag helt enkelt!

Nu ska jag kolla på tv en stund... Jim kom precis hem och sa att vi var bjudna hem till Olivia och hennes pappa ikväll.... trevligt trevligt

Puss på er

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback