göra det själv?

Jag har suttit och funderat och funderat...
Detta med hisingslussen verkar inte fungera speciellt bra... så nu tänker jag ta tag i det själv istället.
Vet inte riktigt vad min handläggare sysslar med egentligen, men hon verkar inte hitta nåt ställe där jag kan vara under våren.
Så när man vill få det gjort verkar det vara som det alltid har varit för mig... jag får göra det själv.
Jag kommer gå till diverse butiker här på torget där jag bor och söka en plats.
Så får jag hoppas att jag får napp på något av de ställerna.
Ni får hålla tummarna för mig nu...
Jag är, som jag har sagt många gånger tidigare, trött på att inte ha nåt meningsfullt att göra.

Så nu ska jag gå ut och försöka framställa mig som en icke belastning för företaget utan som en tillgång.
även där får ni hålla tummarna för mig...

Imorn ska jag försöka mig på att sy gardiner till vardagsrummet... hoppas jag lyckas med det... har inte sytt på asa länge nu.
sedan får jag nog ta mig i kragen och städa här hemma oxå... för på lördag får vi gäster
Nämligen underbara Emmi med sin goa kille David! ♥
Ska bli himla trevligt

nu ska jag ta mig en kopp kaffe så jag inte somnar när jag sitter och teknar... vilket har blivit min nya hoppy verkar det som... jag kan inte riktigt sluta rita.
Tycker det är jätte roligt att försöka förbättra mig på detta.

Som sammanfattning verkar det som att om man vill ha nåt bra gjort så får man fixa det själv...

Puss på er

Mina kommentarer
Sandra säger:

Du är stark, så jag tycker du ska låta din kraft flöda i det här beslutet!

Power 2 you

kram S

2010-02-05 @ 17:14:45
URL: http://sandrigt.com

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback