Fredag

Det var betydligt svårare än vad jag trodde att sy panelgardiner... pust och stön.
Det var iofs väldigt roligt att sy... men vetde fasen om det blev så bra...
Gardinerna blev på gränsen till förkorta
Men de får sitta uppe sålänge iaf, tills jag har fixat andra.
De e synd ändå, för jag gillar verkligen tyget... Typiskt

Jag håller även på att tvätta nere i tvättstugan... välbehövligt kan jag meddela, har inga rena kläder what so ever.
Men snart så.

Idag har jag inte vart så flitig som jag hade tänkt,
Anledningen till det är att jag börja prata med en gammal kompis, från förr, på msn.
Vi pratade i flera timmar... och det var skönt att se att han fortfarande lever.
Han är en sådan orolig själ och har gjort väldigt mycket dumt.
De senaste 3 åren har han suttit i fängelse tre gånger... för som han säger själv; jag varit dum.
Under mina unga dagar hade jag en vilja (och egentligen även idag om jag ska vara ärlig) om att "rädda" honom.
Han är en väldigt god själ faktiskt... och jag har alltid tyckt mycket om honom...
Men jag kan juh inte rädda honom... han måste rädda sig själv.
Det var iaf skönt att få prata med honom igen, skoja med honom igen... vi har alltid haft en speciell kontakt.
Jag blev glad när han berätta att han och hans tjej ska flytta ihop... att de är förlovade och att han kommer få ett bonusbarn som redan kallar honom för pappa.
Jag hoppas verkligen att hans liv blir bra och att han får ordning på det, speciellt nu när han har ett seriöst förhållande med barn och allt.
Jag har nog varit den som aldrig slutat tro på honom... och jag tror verkligen fortfarande på honom, att han kan om han vill...
Han är otroligt snäll och god själ, men har bara hamnat fruktansvärt fel.
Jag hoppas och jag tror att det kommer bli bra i slutändan för honom.

Igår kväll tecknade jag ännu ett till halvt ansikte.. hehe...
Får lägga upp lite bilder sen, kanske imorn eller nåt... om jag hinner.

Snart kommer min älskade hem. Ska bli så skönt att få krama lite extra mycket på han idag ♥
Han är verkligen mitt allt! och jag älskar honom nåt fruktansvärt mycket.
Att man kan känna så mycket kärlek till en person?!
helt sjukt men underbart!

Nu ska jag springa ner i tvättstugan och hänga upp mera tvätt i torkrummet.
Puss på er alla
Och ha de ett underbart fredagsmyyys nu

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback