Halva ...

Idag har jag haft många flashbacks... och för att minska detta har jag suttit mig och ritat.
Jag har suttit i timmar med denna teckning.
Återigen ett halft "ansikte", så klart.
Tänkte lägga upp lite bilder på den och även två andra halva ansikten jag gjort.








Ser ni vad det ska föreställa?

Tycker det är så fruktansvärt roligt att rita
och det är roligt att se hur jag förbättras.

Jag har beställt en bok, Teckna människor, som jag hoppas ska ge mig tips och råd om hur man ritar människokroppar och dyligt.



Nu ska jag sätta mig med en varm kopp te som förhoppningsvis ska hjälpa mig att sova.
Köpt ett nytt te på hälsokostsaffären på torget som tydligen ska göra så att man kan somna fortare... Vi får se om det hjälper.

Natti natt

Mina kommentarer

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback