Nya tider

Usch vad dålig jag har varit på att uppdatera... fy skam på mig!
Jag har tänkt många gånger att jag ska skriva här... men det har kommit nåt annat i vägen hela tiden... eller så har jag inte orkat, eller till och med glömt av vad jag ska skriva om...

Idag har jag både varit hos soc och Tomas.
Vi ska glesa ut soc nu till varannan månad istället för varje månad. Så nästa månad ska jag försöka mig på att skriva ansökan om försörjningsstöd helt själv... och jag får inte glömma att lämna in ansökan.

Det var trevligt att komma till Tomas idag, har inte vart hos honom på typ 3 4 veckor. Så det var skönt att komma dit... även om jag inte hade nåt "akut" att berätta om.

Den sista tiden har jag mått förträffligt bra och det är jätte skönt! Jag vet inte om det beror på att jag har börjat med min träning.
Livet känns så underbart bra just nu!
Jag känner att jag börjar komma tillbaka till arbetslivet nu och jag längtar redan till nästa höst då jag ska börja plugga ´(om jag kommer in igen då förståss)

Jag har en känsla om att detta året kommer bli ett riktigt bra år för mig... och jag hoppas verkligen att min känsla om detta året stämmer.
Det va längesedan jag va så positiv till framtiden. Vet inte om jag någonsin vart det om jag ska vara ärlig...positiv till framtiden asså.

Jag har alltid varit en positiv männsika... men inte så här positiv... Jag känner att jag skulle kunna besegra världen, att det inte finns nåt hinder som är för stort.
Hoppas att denna känslan kommer sitta i resten av mitt liv...
Till och med mitt förhållande till Jim har förbättras och jag känner att vi är närmare varandra än någonsin...
ja.. allt känns helt underbart just nu faktiskt

Det är nya tider och jag ska bara passa på att njuta!

Puss å kram till er alla

Mina kommentarer
Angela säger:

Skriv din kommentar här =)

2010-01-16 @ 14:46:12
Angela säger:

Det blev fel när jag skulle skriva hahah

Hursomhelst så blev jag jätte glad när jag läste detta inlägg. Jag tror på dig och att det kommer att bli ett jätte bra år för dig. Du tänker helt rätt. Skickar över ännu lite mer posivitet till dig gumman. Det är du värd =) Kramar

2010-01-16 @ 14:48:57

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback