God dag!

Idag har jag varit duktig; Jag har tränat.
Igår när jag skulle lägga mig kändes det som att jag hade feber... men när jag vaknade kände jag mig betyligt bättre... Så jag satte igång...
Men nu börjar jag känna mig lite rasslig igen... attans!!
Jag som ska börja mitt nya liv nu!
Första dagen på resten av mitt liv... ett hälsosammare liv.

Nyårs festen va helt underbart roligt!!! Och kakan gick verkligen hem! KUL!

Jag har även en sak till att berätta.
Jag har kommit in på sjuksköteskeutbildningen i Varberg,
Gissa om jag blev glad???!!!!
Och nu sitter jag här och funderar på om jag skulle klara av det... om jag kanske skulle kunna börja redan nu...
Fast om jag ska vara realistisk så kommer jag antagligen inte klara det... gå från 0 - 100 på bara en dag...
Det funkade inte bra sist... visseligen var jag sämre då
Men då måste verkligen jag få komma igång med arbetsträningen nu! för jag håller på att dö av rastlöshet här hemma.
Frågan är om jag liksom ska prova? och se hur det går... de går juh att hoppa av...
Men samtidigt vill jag inte behöva hoppa av, det skulle kännas som ett nederlag för mig.
Eller ska jag ge det ett halvåt till och hoppas på att jag kommer in igen på hösten?

Just nu är jag verkligen jätte ambivalent... vet inte riktigt varken in eller ut...
Jag vill helst gå i Göteborg... för där har man förberedande för forskning å sånt... men sedan kan man förhoppningsvis komma in på forskning ändå om jag då fortfarande vill det...

Jag är så fruktansvärt Trött på att bara sitta här hemma...
Inte få göra nåt nyttigt...

Vad sjutton ska jag göra???
Vad tycker ni?





Mina kommentarer
Louise säger:

Men va roligt att du kommit in! men du gör precis som du vill, och det är inget fel i att hoppa av. Kolla bara på mig =) att hoppa av är min favoritsysselsättning.

2010-01-05 @ 15:41:28
URL: http://zazoula.blogg.se/

Kommentera kan du göra nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback